Hoşgeldiniz :) / Trk

 OnlineRapSitesi

ropapo

CrasHofCinneT;A.p.o bize underground'da bulunduğun durumu anlatırmısın ? Sen bu ortama ne zaman girdin nerelerden nasıl geçtin bugünlere nasıl geldin? Birazda geçmişinden hayatından bahsedermisin ?

A.p.o;Underground'da bulunduğum noktayı bilmiyorum nerdeyimle ilgilenmiyorum ne yaptığım önemli bence. 2 sene önce ilk demomu yaptım tabii bunun öncesindede yaptığım amatörce çalışmalar vardı sonra sus yeraltı konuşuyor albümüne tarck verdim daha sonra Kurşunla çalışmaya başladık falan derken albüm yaptım verdim nete sonra devamı geldi geçmis hayatım normal bi hayat Zeytinburnu istanbul bütün geçmişim.

CrasHofCinneT; A.p.o liriklerin oldukça anlaşılır ve kulağa hoş gelen kelimelerden oluşuyor. Konular ruh haline veya gündemdeki duruma göre değişiyor bunları tahmin ediyorum her mc'nin verdiği kla*** cevaplar. Liriklerini yazarken nasıl bi ortam, ortam havası gerekli ? Liriklerin hakkında neler demek istersin biraz bahsedermisin ?

A.p.o; Sessiz bi ortam olmalı ben yazarken sadece beat'ı duymalıyım, sözlerime özen gösteririm anlatmak istediğim şeyleri ilgi çekici bişekilde anlatmaya kulağa hoş gelen bişekilde olmasına özen gösteririm sözler rapin tek direğidir sağlam değilse bence çöker bi işe yaramaz.

CrasHofCinneT;Kurşun ve Fuat ile nasıl tanıştın ? Kankalığınız nasıl şuanda? Daha bilmediğimiz rap ortamın'dan dostların varmı bizlere biraz bahsedermisin ? Neler yapacaksınız ?

A.p.o; Kurşunla tanışmam piyasaya girmemle oldu ilk tanıdığım rapci Kurşun oldu sonra Fuat abi. Aramız çok iyi sürekli görsüyoruz sürekli birlikdeyiz. Neler yapacaklarımızı zaman gösterir şuan bişey söylüyemem.

CrasHofCinneT;Normal yaşamına rap yapmanın nasıl etkisi var ? Sosyal aktivitelerine rap nasıl yansıyor ?

A.p.o;Hiç bi bağlantısı yok rap yapmak için yaşamıyorum yaşamak için rapde yapmıyorum.

CrasHofCinneT; Young Turks (Remix) parçan hakkında bi değerlendirme yaparmısın ? Hiç bi kız sana ayak çekemedi çeksede . devam edermisin cümleye (= Sanırım kızlar ile sık sık bozuşuyorsun ?

Apo;Parça hakkında bişey diyemem öyle bi remix kızlar konusuna gelince hiç bi kız bana ayak çekemedi çekse bile ayakda gezemedi yada love bitmis parçasını dinlesinler.

CrasHofCinneT;Love bitmiş parçasını ayrı olarak soracaktım zaten. Hemen o şarkıya dönelim, dinleyici olarak şarkın hakkında diyebileceğim gönlümüze girip sonra evrim geçirip tanıdığımız kız olmaktan çıkıp gitmesini anlatıyorsun bizim anladığımız dil ile. Bu parçanı bütün tarifime uyan kızlara armağan edip neler eklemek istersin ?

A.p.o;Valla ben diyeceğimi dedim bunlar benim hissetiklerim benim aşk şarkım bu kadar.

CrasHofCinneT;A.p.o en seksi rapci sence?

A.p.o;Leki ve Çerkez… rapci kızlarin % 90 çirkin Türkiye için konuşuyorum tabi biri bu konuya el atmalı. Hahaha…

CrasHofCinneT; Dil epsem olsa, baş esen olur diye biz ata sözümüz var. Anlamı; İnsanların başına gelen felâketlerin pek çoğu, dillerini tutamadıklarındandır. Her şeyi her yerde söyleyen densiz ve gevezeler elbette birtakım şimşekleri üzerlerine çekerler. Ata sözü hakkında neler demek istersin yaptığımız işin rap olduğunu ve rap ortamında bulunduğumuzu göz önüne alırsak. Nasıl yorumluyacaksın ?

A.p.o; Ben istediğimi söylerim bi canım var onu veririm sözüm için ben istediğimi diyemedikden sonra yaşamışım ne yaşamamışım ne rap yapmışım ne anlıyormusun içimden geleni dışarı rapimle çıkararım ben.
CrasHofCinneT;Yaptığın çalışmalara nasıl tepkiler geliyor ? Belirli bir kitlen var A.p.o hayranı diyebileceğimiz bir takım insanlar. Onların ilgisi ve desteğini görüyormusun ? Kitlene A.p.o dinliyicilerinede sahip çıkıyormusun ?

A.p.o; Valla benim kitlem olduğunu yada olmadıgını bilmiyorum beni dinleyen insanlar varsa onlara teşekkür ediyorum her zamanda onları kollarım ama onu nasıl yapıcam bilmiyorum hahhaa.

CrasHofCinneT;En çok siniri bozan ve en çok mutlu eden şeyler nelerdir ?

A.p.o;En çok sinirimi bozan şey Beşiktaşın maç kaybetmesi en cok mutlu eden şey iyi track yapmak.

CrasHofCinneT;Eli kulağında olan yeni albümün hakkında bahsedermisin?

A.p.o;Albüm çok iyi ben cok seviyorum beyeniyorum kimsenin sıkılmadan dinliyeceüi bi albüm tam benlik yani.

CrasHofCinneT;Zaten eli kulağında fazla yeni albümüne girmek istemedim çıkınca yorumları sitelerden göreceğiz zaten. Peki feat varmı diss varmı az daha bahsedermisin ?

A.p.o;Feat var Diss var rap var ben varım tarzım var liriklerim var flowum var yani kısaca ey pii ooo var albümde hissedin.

CrasHofCinneT;A.p.o kişisel olarak merak ettiğim bir soru şarkıların'da sürekli üsküdar'dan bahsediyorsun sen Zeytinburnun'dasın? Hangi mekana daha çok takılıyorsun (=

A.p.o;Ben üskardandan Kurşunun mekanı olduğu icin bahsediyorum benim mekanım Zeytinburnu zb style.
CrasHofCinneT;A.p.o ek*** bıraktığım konu, soru varsa tamamlıyabilirsin. Kişisel olarak rap camiasına neler demek istersin ne bildirmek istersin ?

A.p.o; Ben istediğim şeyi yaparım istediğim sözü yazarım istediğim zaman rap yaparım kimse beni bağlamaz. Rap bende.

CrasHofCinneT;A.p.o Röportaj için teşekkür ederiz, hayatında ve işlerinde başarılar dileriz yolun açık olsun tekrar yeni işler ve projelerinde görüşmek üzere hoşcakal…

A.p.o; Sağolun bende teşekkür ederim. Sitenizde ve hayatınızda başarılar.





Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Siten:
Mesajınız:

Bugün 12 ziyaretçi Sayfayı Tıkladı.


=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=